Reklāmas materiālu izmēri

Kādi neadresētās reklāmas materiālu izmēri piemērotākie ievietošanai pastkastītē?

Neadresētā reklāma ir viens no galvenajiem tradicionālās reklāmas veidiem, kā uzņēmumam viegli un efektīvi piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un veicināt sava produkta vai pakalpojuma pārdošanu. Tomēr, lai šāda veida reklāma būtu efektīva, ērti pārskatāma un saņēmējam ērta, ir svarīgi izvēlēties piemērotu lapas izmēru, kādā veidot reklāmas materiālu. 

Neadresētās reklāmas izplatīšanas profesionāļi ir apkopojuši statistiku par reklāmas materiālu izplatīšanas tendencēm visās trīs Baltijas valstīs. Ko labāk izvēlēties?

Reklāmas materiālu izmēri - kurš ir efektīvākais?

Pastkastītes ir viena no populārākajām vietām, kur reklāmas materiāli tiek izvietoti, jo pastkastīte ir katram dzīvokļa, mājas vai biroja un ēkas īpašniekam. Visbiežāk pastkastītēs ievietotie reklāmas materiāli ir dažādi bukleti vai skrejlapas standarta izmēros, piemēram, A5 vai A4 formātā. Tāpat izplatīti ir arī vizītkartes tipa, A6, kā arī nestandarta reklāmas materiālu izmēri.


Tendences Lietuvā un Igaunijā

Lietuvā un Igaunijā reklāmas materiālu izmēru tendences ir līdzīgas citām Eiropas valstīm. Šajās valstīs ir novērojama pieaugoša interese par kvalitatīvu un radošu reklāmu, kas piesaista uzmanību un atšķiras no konkurences. Kaimiņvalstīs visbiežāk izmantotie reklāmas materiālu izmēri ir A5 un A4 formāti, kā arī dažādi citu izmēru plakāti un skrejlapas. 


Kāda situācija ir Latvijā?

Latvijā, pēc Ppost.lv apkopotiem datiem, ir vairāki reklāmas materiālu izmēri, kas ir visērtākie, gan pastniekam, gan saņēmējam. Ppost.lv no 2023. gada jūnija līdz decembrim sniedza drukas pakalpojumu vairākiem desmitiem klientu, nodrukājot 600 000 reklāmas lapiņas, taču izplatīto lapiņu skaits ir gandrīz 4 reizes vairāk. Ppost.lv sniedz ne tikai drukas, bet arī izplatīšanas pakalpojumu, tādēļ arī izplatīto reklāmas materiālu skaits ir lielāks, respektīvi - klients var atnākt ar jau nodrukātām reklāmas lapiņām un lūgt ppost.lv pastniekiem tās izplatīt. 


Ppost.lv pastnieku izplatīto reklāmas lapiņu daudzums 2023. gada 6 mēnešos:

  • A6 izmērs: 138 000 gb.
  • A5 izmērs: 1 628 000 gb.
  • A4 izmērs: 59 200 gb.

Tātad šeit viennozīmīgi var redzēt, ka populārākais un izplatītākais reklāmas materiāls ir A5, jo ievietojot pastkastītē tas nav jāsaloka, atšķirībā no A4 formāta, kā arī tās saņēmējs ērti un viegli var to izlasīt.


Arī ppost.lv saviem klientiem kā visērtāko reklāmas materiālu iesaka A5. Šis ir tieši tas materiāla izmērs, kas ir ne tikai parocīgs, bet arī izdevīgāks drukāšanai. Ievietojot A5 reklāmu pastkastītē, uzņēmējs sasniedz savus potenciālos klientus viņu mājās vai darba vietās, radot personisku saikni. 


Šis tradicionālais reklāmas veids sniedz iespēju uzņēmējam atšķirties no digitālās reklāmas pārbagātības. Turklāt, nododot reklāmas materiālu tieši saņēmējam rokās, tiek nodrošināts, ka saņēmējs noteikti to izlasīs, tādējādi palielinot iespēju, ka reklāma noteikti paliks atmiņā. 


Neadresētā reklāma arī nodrošina ilgstošāku ietekmi uz saņēmēju, jo cilvēki parasti saglabā bukletus vai avīzes, ko saņēmuši pastkastītē, un vēlāk tos pārlasīs vai izmantos sava veida atgādinājumam. Visbeidzot, ievietojot piedāvājumu pastkastītē, uzņēmējs veicina tiešu mijiedarbību ar klientu, rādot, ka rūpējas par viņa ērtībām un vēlas piedāvāt vērtīgu, kā arī noderīgu informāciju. 


Sazinies ar mums, ja esi nolēmis veikt reklāmas lapiņu izplatīšanu ātri, ērti un efektīvi, izmantojot ppost.lv pakalpojumus!