Reklāmas avīze "Vēlme"

Vai sludinājuma ievietošana reklāmas avīzē ir izdevīga investīcija?

Mūsdienu reklāmas pasaulē pārsvarā valda digitālie mediji, taču tradicionālās metodes ir tik pat vērtīgas. Uzņēmumi, kas saprot reklāmas vērtību, zina un novērtē reklāmas avīzes efektivitāti, taču ir daži, kas par to šaubās.

Pievērsīsimies trim galvenajiem iemesliem, kāpēc sludinājuma ievietošana reklāmas avīzē "Vēlme" ir izdevīga investīcija, tāpat arī pastāstīsim, kā reklāmas efektivitāti vērtē mūsu klienti.

Avīze ir paliekoša - cilvēks to redzēs un atcerēsies ilgāk

Reklāmas avīze “Vēlme” nonāk pie lasītājiem katru mēnesi. Brīdī, kad avīze nonāk mājās, veikaliņā vai birojā, tā sāk radīt paliekošu ietekmi. Ja salīdzinam digitālo un tradicionālo reklāmu - reklāmas internetā rādās konkrētu laika periodu un var viegli pazust informācijas plūsmā.

Savukārt, avīze sniedz ilgstošāku ietekmi uz lasītāju - tā stāv uz galda, atstāj pozitīvu iespaidu, cilvēks to redz, iegaumē un atcerās paņemt rokās brīdī, kad kāds no avīzē ietvertajiem sludinājumiem ir viņam aktuāls.

Cenas un kvalitātes attiecība ir budžetam draudzīga

Neskatoties uz to, ka reklāmas avīze “Vēlme” ir krāsaina un drukāta uz augstākās kvalitātes krītpapīra, tāpat varam nodrošināt budžetam draudzīgas cenas. Cena par viena sludinājuma ievietošanu avīzē, ir sākot no 7 EUR + PVN.

Madonas un Jēkabpils novados tirāža ir 10 000, kas nozīmē, ka ievietojot sludinājumu par, piemēram 50 EUR, cena par vienu reklāmas avīzes eksemplāru, kas vēlāk nonāk potenciālā klienta pastkastītē, būs 0,05 EUR. Tas pat ir izdevīgāk, nekā iegādāties vienu kafijas krūzīti dienā!

Tradicionālā reklāma vēl joprojām ir un paliks aktuāla

Digitālās tehnoloģijas turpina attīstīties, taču tradicionālā reklāma nezaudē savu nozīmi. Reklāmas avīze "Vēlme" piedāvā iespēju izcelties konkurences vidū, izmantojot mazāk pārpildītu mediju, kurā uzņēmēji var efektīvi pievērst uzmanību saviem piedāvājumiem un ar savu reklāmu nonākt tieši saņēmēja rokās. Reklāmas ievietošana avīzē ir paliekoša investīcija, kas cilvēkam var būt aktuāla arī pēc vairākiem mēnešiem.

Ko par reklāmas efektivitāti avīzē saka mūsu klienti?

Uzņēmums “MadMunch” ir ēdienu piegādes serviss Madonas novadā, kas sludinājumu avīzē “Vēlme” ir ievietojis divas reizes.

“MadMunch” vadītājs stāsta: "Pirmkārt, mani uzrunāja ļoti laipna klientu konsultante Laine, kas pastāstīja par šādu iespēju. Bukleti un avīzes vienmēr ir bijis sākums visam, - cilvēks redz savām acīm visu, nevis kā Facebook - tinot tik uz priekšu reklāma pazūd un daudzi to palaiž garām. Piemēram, Facebook maksas reklāma pastāv tik ilgi, kamēr tu par viņu maksā, bet šī investīcija paliek cilvēkam uz galda kaut vai gadiem. Otrkārt, rezultāts bija jūtams visizteiktāk uz mājaslapas apmeklējumu skaitu. Ja reklamētu tieši produktu, noteikti tas būtu vēl lielāks, bet es reklamēju mājaslapu vispārīgi un to jutu ļoti. Apmeklējumu skaits dubultojās pēc avīzes izplatīšanas pirmās dienas.”

Reklāmas laukumu izcenojumu klients vērtē šādi: “Jāsaka, ka priekš tirāžas, arī apjoma cena ir ļoti adekvāta, jo liekot reklāmu digitāli, tik lielu apmeklējumu skaitu neieguvu, un plus vēl ir tas, ka tā ir paliekoša investīcija. Cilvēks avīzi var apskatīt atkārtoti, taču reklāma Facebook pazūd brīdī, kad tu beidz par to maksāt. Esmu apmierināts un noteikti izmantošu šo piedāvājumu arī turpmāk!"

 

Kopumā jāsecina, ka sludinājums reklāmas avīzē “Vēlme” ir efektīvs veids, kā sasniegt plašu auditoriju bez ievērojamiem reklāmas izdevumiem. Šādā veidā uzņēmumiem un privātpersonām tiek sniegta ne tikai tradicionāla, bet arī pārdomāta pieeja reklāmai, piedāvājot izdevīgu veidu, kā veicināt konkurētspēju reģionālajā tirgū un veidot ilgtermiņa attiecības ar potenciālajiem klientiem. Sludinājums avīzē ir kā ieguldījums, kas sniegs pozitīvu ietekmi.